понедельник, 11 июля 2011 г.

Наталка та Петро.




  • Иван Котляревський. Наталка Полтавка.





  •                                                          Ой я дівчина Полтавка, 
                                                             А зовуть мене Наталка:

                                                             Дівка проста, не красива,
                                                        З добрим серцем, не спесива. 
      

                                                             Коло мене хлопці в'ються
                                                             І за мене часто б'ються,
                                                            Но я люблю Петра дуже,
                                                            А до других мні байдуже. 
      

                                                              Моï подруги пустують
                                                              І зо всякими жартують,
                                                              А я без Петра скучаю
                                                               І веселості не знаю. 
      

                                                             Я з Петром моïм щаслива,
                                                                І весела, і жартлива,
                                                             Я Петра люблю душею,
                                                             Він один владієть нею. 
      


     55см.


    1 комментарий:

    1. Елена, отправьте мне письмо, чтобы я знала ваш адрес (электронный) и помогла разобраться, как размещать на боковой панели ссылку . По себе знаю, как сложно иногда во всем разбираться...

      Дуже гарна парочка!!!

      ОтветитьУдалить